8e week: Hoor je die beer ook!? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Olivier - WaarBenJij.nu 8e week: Hoor je die beer ook!? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Olivier - WaarBenJij.nu

8e week: Hoor je die beer ook!?

Blijf op de hoogte en volg Iris Olivier

04 November 2012 | Spanje, Madrid

Wat we vorige week nog waren vergeten te vertellen is dat er nog een enorm grote demonstratie was op de grootste winkelstraat van Madrid. Alle mensen liepen midden op straat en hielden al het verkeer op, onwijs veel politie. We hebben daarvan nog wat foto’s die staan onder het verslag.
Papa en mama waren er deze week, maandag lekker uit eten geweest nadat wij taalcursus hebben gehad. Voorgerechtje, hoofdgerechtje en als klapper op de vuur pijl een toetje. Mama wilde een lekker toetje met iets van mandarijnen of iets dachten wij. Wij als grapje nog maken dadelijk krijg je gewoon mandarijnen die je nog moet schillen en alles. En ja hoor…… daar kwamen de toetjes, voor mama op een bordje 2 mandarijnen die nog geschild moesten worden!! Een lachertje dus!
Dinsdag weer gewoon dagje stage gehad, en papa en mama waren even een kijkje komen nemen op stage. Vonden ze geloof ik erg leuk om te zien wat ik dan precies doe. Ze kwamen ons ophalen, en daarna hebben we even wat boodschappen gedaan om te kunnen overleven als ze weer weg zijn. Daarna thuis eventjes opfrissen en vervolgens weer lekker uit eten geweest. Ook die dag nog te horen gekregen dat Danny niet bij ons op de kamer mag slapen omdat het een meiden huis is…. En nu? Wat moeten we nu doen? Het stiekem toch doen? Nee, dat gaat niet. Even wat stressen omdat hij al bijna komt. Maar uiteindelijk hier in de straat nog wat kunnen vinden waar we samen kunnen verblijven de dagen dat hij hier is. Gelukkig!!!
Woensdag, de laatste dag dat papa en mama er waren. Wij moesten gewoon stage lopen en vanuit stage zijn we naar het vliegveld gegaan en daar met papa en mama afgesproken. Even nog wat gegeten en gedronken, en toen was het tijd om afscheid te nemen! Doei doei papa en mama tot over 7 weken weer. Was fijn dat jullie er waren en heel erg bedankt voor alles!! ’s Avonds nog wezen stappen omdat we de volgende dag vrij waren en omdat het Halloween was. Ook dit was weer een gezellig avondje.
Donderdag hadden we een vrij dagje en die hebben we goed besteed, aan school!! Bijna heel de dag aan schoolopdrachten gewerkt. Wat ben ik trots op onszelf!
Vrijdag weer een dagje stage en toen alweer weekend, pfff wat gaat het toch snel voorbij allemaal. ’s Avonds weer wezen stappen met Tijs en zijn broer bij onze stamkroeg. Was een mooi avondje!! Zaterdag avond, jongens houd jullie vast….. We zijn thuis gebleven!! Lekker enge films kijken op bed en heel de avond lekker chillen.
Vandaag zijn we op tijd opgestaan en zijn we naar Atocha Renfe geweest. Hier is een station waarin palmbomen en andere bomen uit de jungle en heeeeeeeel veel schildpadden. Daar hebben we dus even een kijkje genomen en vervolgens de stad in gegaan opzoek naar schoenen voor Evvie. Bijna alle schoenen winkels hebben we gehad, maaaaaar uiteindelijk hebben we de goede gevonden!! Net een lekkere cake gebakken, waar we nu op aan het wachten zijn omdat die in de oven staat.. Dan vanavond nog even lekker filmpje kijken en dan begint morgen onze negende week alweer!!

• 05 November 2012 - 08:19

Hans Olivier:

Leuk verslag weer meiden en wat hebben we het leuk gehad. Wij zijn weer terug in de wereldstad heeswijk-dinther en dat is wel even wennen na Madrid.

Wee blijven appen en mailen en veel plezier komende week met onze grote vriend Danny.

Hans

• 07 November 2012 - 14:27

Fam. Van Grunsven:

Heey, Danny en Iris
    Heel veel plezier deze week samen!!
    Geniet ervan
    xxx-jes van ons