10e week. Rijmen, pijmen, kijmen, stijmen, bijme - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Olivier - WaarBenJij.nu 10e week. Rijmen, pijmen, kijmen, stijmen, bijme - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Olivier - WaarBenJij.nu

10e week. Rijmen, pijmen, kijmen, stijmen, bijme

Blijf op de hoogte en volg Iris Olivier

20 November 2012 | Spanje, Madrid

De 10e week is alweer aangebroken… nog maar 5 te gaan. De week is weer begonnen met stage lopen, zoals gewoonlijk. Met deze week alleen maandag taalcursus. Woensdag was een algemene staking in Spanje, Portugal, Griekenland en Italië. Daardoor reden de metro’s niet zo vaak als normaal en waren we te laat terug om nog naar taalcursus te kunnen. Dit vonden we eigenlijk helemaal niet erg, zo hadden we een extra avondje thuis en konden we een beetje rusten.
De week verliep verder zoals gewoonlijk en er was niks aparts. Toen brak het weekend aan. Eindelijk! Hier waren we aan toe. Vrijdag zijn we het weekend begonnen met een gezellige avond stappen met Tijs en zijn vrienden uit Nederland. We zijn begonnen in het appartement van de Alphenaren. Toen we binnen kwamen, waren de mannen nog niet klaar en kwamen er een paar in hun onderbroek voorbij om zich even voortestellen. Toen ze eindelijk klaar waren konden we beginnen met een potje Kingze en vervolgens zijn we naar StarStudio gegaan. Was een erg geslaagd avondje.
De volgende dag was het te merken dat het weer een mooie avond was geweest. Daarom hebben we besloten dat we lekker op bed bleven liggen en een filmpje op zouden zetten: ´The hungergames´. ´s Avonds weer klaargemaakt voor een tweede avond stappen met Tijs en de Alphenaren. Deze keer zijn we eerst bij Tijs gaan zitten om wat te drinken en vervolgens doorgegaan naar Moondance. Ook weer een erg gezellige en zatte avond.
Zondagochtend zijn we een keer vroeg opgestaan voor ons doen. We hadden afgesproken om te gaan ontbijten met de mannen bij Montaditos. Broodjes voor €1,- en salades voor €2,-. Was een goed ontbijtje. Toen hebben we afscheid genomen van de Alphenaren, want ze vlogen weer naar huis toe. Vervolgens kwam ons ritueel toch nog een beetje terug. We zijn naar huis gegaan, zijn op bed gaan liggen en hebben de film ‘Ruby Sparks’ gekeken.