Week 6. ... Ik verveel me! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Olivier - WaarBenJij.nu Week 6. ... Ik verveel me! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iris Olivier - WaarBenJij.nu

Week 6. ... Ik verveel me!

Blijf op de hoogte en volg Iris Olivier

21 Oktober 2012 | Spanje, Madrid

Maandag hebben we eerst stage gehad en daarna gingen we meteen de mama van Evvie en Jos ophalen. Dus hophop in de metro naar het vliegveld. We waren er al vroeg aangekomen, dus zaten al een tijdje te wachten bij de terminal. We hadden Marjel gesmst dat we vertraging hadden met de metro dus dat we wat later waren.(zodat het toch nog een beetje een verrassing was als ze uit de deur zouden lopen) Ze smste terug: Oké, is goed dan lopen wij straks wel naar de metro toe en wachten we bij de kaartverkoop. Wij maar wachten en wachten en wachten maar geen Jos en Marjel te vinden. Uiteindelijk toch maar gesmst waar ze waren.. Bleken ze al bij de metro te zijn.. Neeeeee he!! Weer helemaal terug lopen naar de metro, zaten we dus blijkbaar bij de verkeerde gate te wachten.. Maar goed toen we aankwamen bij de metro stonden ze op ons te wachten, even knuffelen en snuffelen, wat fijn dat ze er zijn! Hup de metro in en op weg naar Callao. Jos en Marjel waren even naar hun hostal gegaan en wij even naar ons kamertje. Vervolgens nog even bij gekletst op het terras, met een drankje en een hapje. Om 00.00 uur in bed nog even gezongen voor Evvie omdat ze jarig was.
Dinsdag, Evvie haar verjaardag. Gewoon de hele dag naar stage geweest en het huis versierd met slingers en ballonnen. ’s Avonds lekker uit eten geweest met Jos en Marjel. En vervolgens weer een terrasje meegepikt met Jos, Marjel, Bart, Jelle en Tijs voor de verjaardag van Evvie. Daarna nog naar de emmer geweest, wat een zuipschuur!! Erg gezellige avond gehad en een geslaagde verjaardag.
Woensdag weer gewoon stage gehad. ‘s Avonds taalcursus en daarna nog eventjes op het terras een drankje gedaan.
Donderdag weer gewoon stage zoals gewoonlijk, of nouja.. Jos en Marjel kwamen om 11 uur even een kijkje nemen op het kinderdagverblijf. ’s Avonds eerst eventjes wat boodschappen gedaan met Marjel en Jos (op hun kosten natuurlijk:P) Bedankt nog hiervoor, erg fijn! Vervolgens waren we onderweg om uit eten te gaan en kwamen we erachter dat er demonstraties bezig waren op Sol. We waren erg benieuwd en gingen eventjes kijken wat er allemaal aan de hand was. Onwijs veel mensen en overal politie. Was bijzonder om te zien!! Toen gingen we uit eten, een lopend buffet, onwijs goedkoop, en ook nog lekker.. Dit was alweer het laatste avondje met Marjel en Jos.
Vrijdag hebben we weer stage gelopen en vervolgens meteen door naar het vliegveld waar we hadden afgesproken met Jos en Marjel om hun uit te zwaaien. Eventjes nog wat gedronken en gegeten, en toen was het toch echt tijd om afscheid te gaan nemen. Het was wel weer even moeilijk, maar wat is de week snel voorbij gegaan met jullie, het was erg leuk en fijn dat jullie er waren. We hebben het erg naar ons zin gehad. Dagdag Marjel en Jos, en tot over 9 weken!!! ‘s Avonds een rustig maar gezellig avondje bij Tijs gehad.
Zaterdag hebben we overdag niet veel gedaan, lekker filmpje gekeken op bed. ’s Avonds zijn we frikadellen wezen eten bij een Belgisch café vervolgens nog even bij ons gezeten. Daarna weer wezen stappen. Was een gezellig avondje!!
Zondag onze rustdag! Weer lekker uitgeslapen en filmpje/series gekeken. En jongens, luister goeddd: we hebben aan school gewerkt!! Woooowww!!

• 21 Oktober 2012 - 20:04

Inge:

Hoezo verveel je je? Genoeg te doen zo te lezen. Geniet er maar van, zo voorbij. dikke
    knuffel x.

• 21 Oktober 2012 - 21:58

Iris Olivier :

Komt helemaal goed, ik geniet er zeker van.. Het gaat zo onwijs snel! zitten alweer in de 6e week! Kus